tjosan i..

0kommentarer

..ja ni vet! Nej men här vaknade vi pigga och glada kl FEM!!!!... Okej jag kanske inte var så jätteglad, men som tur var så la jag mig tidigt igår så jag var ju inte dödstrött heller. Men jag envisades ändå med att försöka få honom att somna om, men han låg bara och jollra, skratta och 'lekte' i sin säng, så jag låg och drog mig jag med. Maximilian slog upp sina blå vid halv 7 och då låg vi i sängen och titta på Bolibompa innan det var dags att gå upp och äta frukost. Och nu är prinsen på dagis och den andra prinsen sitter i babysittern och boxas med bollarna, jag ska nog ta en svängom med dammsugaren, ser att det behövs! Sen blir det att tvääätta, tvääääätta & tvätta. Och sen till sjukhuset för pricktestet!

Social Distortion - Machine Gun Blues En skön låt till er alla.

Kommentera

Publiceras ej