trötta killar

1kommentarer

Idag var det två trötta killar som somna kl 17:30! Fast den ena (Vincent) måste jag väcka om ett tag så han kan vara uppe lite längre..annars får jag gå upp mitt i natten med honom och det vill jag inte.
Dans stod på schemat idag och Maximilian tyckte att det var sååå kul och åka tåg idag, han satt och sa "hejdå mummo, hejdå pappa" hela vägen dit och ända tills vi var inne i danssalen, hehe.. Efter att vi, eller Jag, hade svettats av att hoppa runt och allt spring och tjoande i 40min så begav vi oss hem igen. Sen så har vi inte gjort så mycket, mest slappat och legat och vilat, skön söndag.

Och veckan som kommer består av promenader, träffa mammsingar, STÄDA, mysa med Vincent (och M efter dagis), rensa kläder och i helgen är det partyparty!







1 kommentarer

Frida

20 Feb 2011 21:25

Klart du får låna =) ska prova alla i veckan och se vilken jag vill ha lytar nu åt den till vänster men det beror på hur den är på naglarn =)

Kommentera

Publiceras ej