tummen upp!

2kommentarer

FunkyKids var verkligen något jag kan rekommendera till er med barn i åldrarna 2-8år! Maximilian & min kusin Calle går i gruppen som är för 2-3åringar och Max var typ yngst av dom och han är ju 2½år. Och jag tror faktiskt att man ska vara runt 2½år och äldre om man ska börja den kursen. För man ska ju försöka göra som dansfröknarna, likadant, hoppa, springa och dansa i takt. Men det var verkligen jätteroligt! Och det var tur att jag tog på mig träningskläder för föräldrarna skulle och dansa och tjoa, så det vart ju som ett litet träningspass ;-) Och sen fick alla barnen en skiva med den coola musiken som dom ska dansa till i 10 veckor nu och sen i slutet på april så kommer det vara en danshow med alla barngrupperna och så skulle Amy Diamond vara där och uppträda (det är hon som sjunger på dom flesta låtarna i skivan), så nu är det bara att träna träna & träna till dom 3 olika danserna!

      

2 kommentarer

emelie

06 Feb 2011 22:36

fuuuunky =D

sandra

07 Feb 2011 07:55

Nä va roligt!!

vart håller ni till?



Ja jag tycker Alexander kan bli frisk så vi kan ses i veckan.. :)



Kram

Kommentera

Publiceras ej