torsdag

2kommentarer

Den här veckan jobbar R kväll, så det betyder att jag & grabbarna är själva hemma på kvällarna. Både skönt och jobbigt på ett sätt..igår var dom t.ex helt förjävliga. Båda gnällde och skrek hela EM och tillslut deckade dom mellan halv7 och kvart i 7.. så då slängde jag mig in i duschen och sen låg jag bara på sofflocket och pustade ut.
Idag har jag varit och träffat Sandra och Frida + grabbsen, lika trevligt som vanligt :) bara att det var sååå varmt... Och sen har jag och killarna lekt här hemma, har varit några sura miner och mitt tålamod brister en aning idag pga att jag har ont i knät..men så kan det vara!

Nu ska vi kramas i soffan innan det är dags för pussgurkorna att sova :)

2 kommentarer

Sandra

09 Jun 2011 19:51

Ser att du har nya klänningen du med ;)

juicy

16 Jun 2011 14:30

snygging!!

Kommentera

Publiceras ej