torsdag

0kommentarer

Imorse fick jag och Maximilian pussas & kramas lite extra mycket innan vi sa hejdå på dagis. Idag ska killarna nämligen hem till mormor och sova över, buuhu.. Men då ska jag ha en dejt med mannen istället! :) Skönt ändå att vara barnfri, gå ut och käka, dricka lite & bara njuta <3

Jag har i alla fall varit duktig och promenerat bort till Willys och handlat en massa, vart lite mer än jag hade tänkt att handla idag..så fick konka två tunga kassar och putta en tung vagn hela vägen hem. När jag kom hem så hade V deckat i vagnen så jag kunde packa upp varorna i lung o ro, städa köket, plocka undan alla leksaker och ta en sväng med dammsugaren. Och nu har vi bara kramats och lekt innan han blir hämtad av mormor :) Sen ska jag ut på en powerwalk och sen ta en lååång dusch o fixa mig!


tjaaaråååå!

Kommentera

Publiceras ej