torsdag

0kommentarer

Igår låg jag hela morgonen och förmiddagen deckad i sängen med migrän och mensvärk, not so funny! Men sen runt lunch släppte allt och solen började titta fram och då blev jag genast piggare :) Så tog med mig barnen och gick på en långpromenad, vi mötte upp min mamma och sen gick vi tillbaka hem till oss igen. Här hade R plockat och donat och vi fick en sen lunch serverad. Sen skulle Maximilian såklart visa sin nya cykel och så var vi i lekparken en stund. Efter att hon hade cyklat hem igen så kom min pappa + fru och plockade upp mig så åkte vi och köpte nytt parasol, eftersom vårat hade gått sönder... Och när vi kom tillbaka hade R fixat middag, grillat fläskfilé, gjort egen klyftpotatis och god sallad till <3 Efter att dom hade dragit så slog vi ner oss allihopa i soffan o titta på film, killarna somna nästan direkt och jag orkade kolla halva filmen sen var jag tvungen att knoppa jag med. En bra onsdag med andra ord!

Idag så ska vi först ta en promenad bort till Moraberg. Såg att dom hade stora svarta krukor som vi ska ha på uteplatsen, så det måste inhandlas! Sen blir det väl att hänga i någon lekpark och lapa sol, sköööönt.
Tycker så synd om lilla Vincent också.. Igår ramla han säkert 20ggr och då överdriver jag inte :( Inte lätt att vara liten och tro att man kan ställa sig upp emot allt och sen försöka gå därifrån..

Kommentera

Publiceras ej