fredag

0kommentarer

Igår hade vi lite kalas för R och min lillebror här hemma. Dom fick presenter och så åt vi R's goda kycklingrätt och till efterätt blev det jordgubbstårta som jag och Maximilian hade gjort :) Jag tyckte inte att jag smällde i mig så mycket men när jag var ute och sprang så trodde jag att jag skulle spy var 5:e meter... Så lite senare när jag ska ut till min nya bästa vän (Kusens Backe) så springer jag INNAN middagen.. För idag är det fredag = ätar-dag, woho! Och efter den brakmiddagen så kommer jag garanterat inte orka springa ;)

Idag har vi hunnit vara på badhuset jag, R och Max, medans Vincent fick stanna hemma med mormor. Jag passade också på att simma några längder, medans grabbarna var på äventyrsbadet och röjjde. Sen mös vi i den varma terapibassängen och så kunde jag stretcha i lung o ro.

Nu tar Vincent sin 3-timmars powernap och grabbarna + mormor  har deckat där nere så jag ska ta en sväng  med dammsugaren och passa på och skura golvet!

Ps. Jag och vågen har blivit kompisar igen <3

Kommentera

Publiceras ej