häftigt!

2kommentarer

Jag och kidsen har sovit i 2-timmar, eller dom sov ungefär 20min längre än mig.. Men i alla fall: när Vincent slog upp sina blå så satte jag honom på golvet med en leksak efter lite 'godmorgon-pussar' och jag gick tillbaka till datorn och kollade facebook ;) Och när jag sitter här så ser jag hur han hasar sig fram på rumpan (verkar vara enklare än att träna på att krypa....) till gåstolen och sen försöker dra sig upp och tillslut så lyckas han! Jag var tvungen att ropa på R så han kunde hålla emot stolen med foten så att den inte åkte iväg och så jag kunde ta kort, men shit vad häftigt! Sådär helt från ingenstans så ställer sig upp :) Märkte redan igår när han åla sig fram till vardagsrumsbordet hela tiden och försökte dra sig upp fast från mage och det gick ju inte så bra, hehe..

Tittade tillbaka i bloggen också och Maximilian var ca 1 vecka äldre än vad Vincent är nu när han gjorde så första gången!













Lillgubben! <3

2 kommentarer

Frida - Mamma till Noel

13 May 2011 18:41

Duktiga Vincent :) Det går fort när dom väl kommer på hur man gör! Nu blir det ännu mindre lugn och ro ;)



Hoppas vi ses i veckan som kommer och att det är sol :)



Kram

Bella

13 May 2011 22:39

Naww va härligt å se!

Sötnosen!



Här hemma går det väldigt segt och börjar bli lite stressad då det snart är dags för dagis inte långt kvar nu...



Kraam!

Kommentera

Publiceras ej