måndag

1kommentarer

I lördags så tog jag & Izabella en liten utgång. Jag drack en öl och vatten resten av kvällen/natten, kände att jag inte ville förstöra träningen nu när jag har ett nytt mål :) Men det var trevligt och roligt att bara komma ut lite! Igår låg vi och slappa/vila mest hela dagen, det var förns på eftermiddagen/kvällen som jag orka pallra mig ut, så jag tog en promenad med grabbarna till donken och Max fick Happy Meal. Sen promenera vi bort till affären och handla lite o sen hem och mös i soffan.
Idag så ska vi hem till Sara efter att jag har hämtat på dagis, M skrek av lycka när jag berätta det imorse hehe ;)
Nej nu ska jag lägga mig och gosa med lillprinsen som ligger här i soffan brevid mig och sover <3 Älskar mina grabbar!

1 kommentarer

Sandra

16 May 2011 09:32

Vad duktig du är, jag kände mig också duktig igår för då drack jag en kall cider till hockeyn, sen räckte det :) Hade sparat på den hela helgen..

Inge kul att träningen förstörs.



Ska vi ta och ses i veckan?

Alla vi tänkte jag..



Kram <3

Kommentera

Publiceras ej