saknar min lilla älsklings Max!

0kommentarer

Åh fy vad jag saknar min lilla prins nu..! Fast i telefonen säger han att han inte saknar mig, men det tror jag att han gör ändå ;) I söndags så åkte dom med R's familj ner till Norrköping och skulle stanna hela veckan. Dom verkar ha gjort massa kul i alla fall! :)
Jag och Vincent har mest promenerat, slappat och ätit mat o bara varit <3. Lillprinsen har också fått sova hos mig i stora sängen, fast inatt vart han sur och ville tillbaka till sin egen säng, är väl lika bra också..
Idag har vi inget spec planerat, förutom på EM, då ska vi träffa Sara. Meeen en fågel viskade i mitt öra att min kära mor skulle åka och handla, så man kanske hakar på, så man inte blir alltför uttråkad och soffpotatis här hemma, hehe..

Nej nu måste jag gå in på toaletten och hämta Vincent, han ska hela tiden envisas med att hasa/krypa in dit..finns väl en massa skoj att hitta där säkert ;)





















(Fast karusellbilderna är från i lördags, hade inga från Busfabriken som dom har varit på)

Kommentera

Publiceras ej