En lite bättre dag!

0kommentarer

Idag har jag hunnit med ett möte i stan med min nya chef på Proffice. Supertrevlig kille och nu längtar jag ännu mer tills på måndag! :) Fick en liten kasse med papper, pärm, nyckelring, penna och en trisslott. Och till min förvåning så vann Jag! Jag som aldrig brukar vinna något :P 750:- 'rikare' och jag åkte tillbaka hem till C.
Sen bestämde jag mig för att ta tag i vår "Walk in closet", jisses.. Vi måste köpa bättre förvaring, för nu får inte ens alla kläder plats! Speciellt inte alla C's 1000 skjortor.... Och jag ska ALDRIG säga att jag inte har några strumpor eller underkläder, och inte C heller för den delen! För nu har jag fyllt en varsin ikeakasse med våra underkläder och strumpor som inte ens fick plats!
Nu ska jag passa på och lata mig i soffan, för hör (läs) och häpna, idag ska jag träna på GYM! Haha..


Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej