Hemma

0kommentarer

Imorse bestämde jag mig för att jag och barnen skulle åka Hem (till R alltså). Dels för att dom är sjuka och dels för att R ändå inte skulle vara hemma.
Jag har bara gått runt och njutit hela dagen, lagat mat i Mitt kök med Mina köksredskap, underbart! Saknar alla möbler också och det här känns verkligen som Hemma. Vart nästan lite tårögd när jag satt i soffan och kolla på tv, känns inte som att jag har varit borta, kändes som att jag har sovit och bott här hela tiden, fast jag inte har gjort det dom senaste 4-5 månaderna..

Längtar verkligen tills jag kan ta/få en lägenhet där jag och barnen kan ha alla våra möbler och saker och kalla för "Hemma". Och inatt ska jag få sova i min säng, har båda killarna brevid mig också <3
känns skönt att vara hemma, även om det bara är för en natt.

Kommentera

Publiceras ej