Måndag

2kommentarer

En vecka kvar tills allvaret börjar. Nytt jobb, nya arbetskamrater, ny ort! Kan inte låta bli att låta tankarna flöda den här veckan. Vill bara ta ett steg framåt i vårt nya liv, men det är svårt när man hela tiden dras bakåt istället..
Längtar tills att börjar ordna upp sig på riktigt, tills jag får ha barnen oftare och vi kan börja ha en ordentlig vardag tillsammans.

Jag har alltid varit en person som tänker, grubblar och håller allt inom mig. Men nu har det varit extremt! Kan ju vara för att man går hemma mest hela dagarna.
Jaja, en dag i taget. Håll tummarna för mig är ni snälla! <3

2 kommentarer

Nayra

07 Nov 2011 12:48

Håller tummar och tår för dig!! Snart får du ha dina små prinsar oftare och flytta till en fin lägenhet. Att ordna upp sitt liv efter separation med barn är INTE enkelt, trust me I know. Men det GÅR. Jag hade INGET när jag lämnade Naomis pappa, jag lämnade allt till honom och bara gick min väg. Men idag äger jag en fin lägenhet, har en bil, kan resa och leva bra. Och är stolt över att jag lyckats fixa allt detta trots att man är ensamstående mamma. Du är på god väg att fixa allt ni behöver. Och när du sedan har allt kommer du vara grymt stolt över dig själv! Och lycklig! Hoppas allt ordnar sig snart! Kram <3

Inger S

07 Nov 2011 14:26

Jag tänker dagligen på dig och dina grabbar.Det blir nog bra när det blir nytt år försök att stå ut för dig och dina pojkars skull.♥♥♥

Kommentera

Publiceras ej