Mina älsklingar

2kommentarer

Jag har precis varit och kollat på en trea tillsammans med barnen här i Södertälje. Den var väl i okej skick, jävligt stora rum och det är ju bara ett plus, men kanske lite för dyr hyra..måste fundera lite.

Efter det så gick vi och åt lite kebab och pratade. Maximilian satt och berätta allt kul dom hade gjort i norrköping och Vincent flirtade med alla andra som var där.

Sen när det var dags att säga hejdå så vart Vincent ledsen och sträckte armarna efter mig och Max tog tag i mitt ansikte, pussade mig hårt och sa "Älskar dig mamma". Sen klev dom av bussen och jag satt kvar eftersom jag skulle till tåget. Jag och max gjorde tusen slängpussar och sen när bussen börja åka sprang han efter och skrek..

Fick sms av R efteråt och han skrev att M hade blivit jätteledsen och skrikit "Mamma kom tillbaka, kom tillbaka"..
Ni anar inte hur hjärtskärande det är och jag mår skit just nu. Sitter och bölar på pendeltåget liksom.

Men imorgon får jag träffa dom igen och sen ska vi rå om varandra hela helgen <3

2 kommentarer

Sandra

20 Nov 2011 20:44

Men fy vad jobbigt!! Blir helt tårögd av att läsa! Men skönt ni fick vara med varandra i helgen.



Puss

Nayra

21 Nov 2011 09:10

Usch jag började grina när jag läste att M sprungit efter bussen och ropat efter dig :(. Vet precis hur det känns att behöva slita bort sitt barn fast ingen av oss vill det. Styrkekramar <3

Kommentera

Publiceras ej