Suck.

3kommentarer

Idag var jag hemma hos R för att passa barnen en stund. Direkt efter att jag hade åkt fick jag ett sms, som vanligt.
Där stod det är jag är värdelös som
Mamma, jag tar inte hand om mina barn, jag skiter i dom och han förstår att dom börjar ta avstånd från mig. Hur fan kan han säga så?! Han säger att jag aldrig träffar dom, fast jag gör det varje chans jag får! Och är det mitt fel att dom inte träffar mig lika ofta som innan? Nej, för det är ju han som har tagit dom ifrån mig! Blir så arg och ledsen. Han håller på mer eller mindre varje dag med att säga att jag skiter i mina barn, fast jag egentligen gråter varje dag för att jag saknar dom så!
Jag trodde aldrig att man, eller Jag, kunde känna ett sånt hat mot en annan människa.
Jag vill bara ha januari här nu!

3 kommentarer

Mervi

09 Nov 2011 18:13

Uthärda och ignorera hans skitsnack. Hans manlighet har fått sig en törn nu och det är inget att bry sig om. Det fanns en anledning till varför ni gjorde slut och det var inte för att du ska kunna strunta i barnen. Han visar vem han är och dra lärdom av hans personlighetstyp istället. Du vet vad du inte vill ha i framtiden och vad jag kan se så verkar du ha träffat en mycket fin kille som behandlar dig som en prinsessa. Ditt ex däremot.. Ja, vad var han att hänga i julgranen i slutändan? Ni längtar jag till januari med dig. :) Så att ditt liv kan börja om ordentligt istället! <3

Ida

10 Nov 2011 12:33

Idiot! Kramar till dig

Sandra

11 Nov 2011 21:22

Alltså att han inte ger sig.. Han mår dåligt och är ledsen över allt som hänt därför måste han ta ut det över dig. IDIOT!! Längtar också till januari.



Saknar dig gumman!!

Måste ses snart...



Puss

Kommentera

Publiceras ej