:)

0kommentarer

I helgen har vi kalasat för Vincent, både lördag och söndag och tack alla som kom, ni är så fina! <3
Har haft massor att göra på jobbet + att jag var på  provsminkning i måndags inför en fotografering på söndag, men idag är jag ledig och ska träffa världens bästa Bella. Men innan dess ska jag städa i ordning garderoben och ta disken, så C slipper bli suris på mig... ;)
Lägenheten är ute på nätet nu också, så visning nästa helg ä n t l i g e n. Känner mig jätteglad! Ska på intervju nästa vecka också och jag hoppas att allt bara flyter på nu så jag kan ta en lägenhet till mig och mina prinsar :)) Så vi kan få ett riktigt hem.. Det är ju såklart jättesnällt av C att låta mig/oss få bo här, men det är ju trångt när barnen också är här, så vi skulle behöva något eget där vi kan ha alla våra saker och pojkarna kan ha ett eget rum.
Nej nu ska jag börja fixa & dona! Puss på er.

Kommentera

Publiceras ej