fredag!

1kommentarer

Idag är det FREDAG, woho! Fast så jävla "woho" är det ju ändå inte när man bara legat hemma (typ) hela veckan. Idag är både jag och C bakis... Vi skulle på ett litet födelsedagsfirande igår som resulterade i alldeles för många öl på en torsdag. Men men, så kan det gå! Ikväll kör vi på lite biomys och en tidig sänggång, hoppas jag på. Och imorgon är det Adelias dansuppvisning, ska se om jag får ta med mig Maximilian också, och senare på kvällen ska det vara Halloween party hemma hos Lina & Johan!
Som ni säkert har sett så har jag färgat håret också. Jag vettefan vad jag tycker om det, ångar mig lite.. Saknar mitt blonda hår :( Men C och många andra säger i alla fall att det är skitsnyggt och att jag bara måste vänja mig, så jag väntar med spänning på att jag själv också ska börja digga det! Har ju haft exakt samma hårfärg för några år sen och då gillade jag det, fast då var håret längre också..

Jaja, värdelöst inlägg.. Puss på er & ha en grym helg!



1 kommentarer

Anonym

28 Oct 2011 11:30

Du är jättefin i mörkt hår, alltid sagt och tyckt! :)

Kommentera

Publiceras ej