God morgon

1kommentarer

Ligger i sängen fortfarande, så skönt att kunna ligga och dra sig en stund i lugn och ro..
Igår var jag och Maximilian i stan och shoppa lite & hade det mysigt <3 han valde en cool t-shirt från Mickes butik och en jättefin jacka och mössa från Zara kids :) sen köpte vi lite fint till Vincents present.
Sen åkte jag till världens bästa Tanja och fixa naglarna, så nu är man fin igen! Och sen när jag kom hem hade C tvättat, städat och han & Tobbe var och handla tacos, så vi hade en riktig myskväll :)

Idag ska jag till s-tälje och röjja lite i lägenheten och sen tänkte jag ta med mig Max och se om vi hittar nya skor, han kan inte springa runt i dom där gamla gympaskorna...

Ha en nice dag allihopa, puss!

1 kommentarer

Ida

05 Oct 2011 11:57

Mysigt! Och mycket snyggla naglar! :-)

Kommentera

Publiceras ej