happyface

0kommentarer

Idag är jag glad! Imorse hämta jag Vincent och så promenera jag bort till Sandra och Theo och myste i några timmar. Och sen lämna jag V och traska bort till Maximilians dagis och överasska honom och om han blev glad! Tog tåget hem till Älvsjö och nu ligger vi och tittar på Spindelmannen och myser :)
Snart kommer C hem också, så ska vi äta lite god middag och sen ska jag njuta av att ha Max här resten av kvällen <3
Idag är jag glad! Imorse hämta jag Vincent och så promenera jag bort till Sandra och Theo och myste i några timmar. Och sen lämna jag V och traska bort till Maximilians dagis och överasska honom och om han blev glad! Tog tåget hem till Älvsjö och nu ligger vi och tittar på Spindelmannen och myser :)
Snart kommer C hem också, så ska vi äta lite god middag och sen ska jag njuta av att ha Max här resten av kvällen <3
Har saknat mina prinsar så mycket så jag dööör! Längtar till helgen också när jag får ha dom i alla fall från
fredag-söndag :))
))


Älskar er mest av allt!

Kommentera

Publiceras ej