Jag fick jobbet!

1kommentarer

För ungefär 2 veckor sedan var jag på en anställningsintervju på ett företag som heter Cepheid. Det var om ett Labb-jobb, ungefär som AstraZeneca, fast inte läkemedel.
Allt är nytt och fräscht, blandade åldrar (mest runt i min egen ålder), mindre stress OCH press, mer flexiblare arbetstider vilket passar mig utmärkt efter som jag har barn. Och det som jag också tyckte var bra, är att dom är inte så många som jobbar där, så chefer och underarbetare har mer gemenskap och när dom visade runt mig där så kunde man faktiskt inte se skillnad på vilka som var chefer och inte!
En annan sak som också är mycket bra, är att man får en provanställning i 4 månader som konsult och sen om dom är nöjda med en så får man en fastanställning hos dom istället! :) Så den 14 november, då börjar jag jobba där wiiee! Och min chef på Proffice sa att jag inte behövde jobba på kontoret dom här två veckorna, utan skulle passa på och göra vad jag ville och ta det lungt, och jag har ju min garatinlön så det är ju skönt! :)
Och igår ville jag ju fira lite såklart! Och min fina älskling bjöd mig på middag, sen bio och efter bion tog vi en öl innan vi åkte hem :) <3 Du är bäst!
Kändes skönt att komma ut lite också efter att ha legat hemma och varit sjuk i flera dagar..

1 kommentarer

Anonym

28 Oct 2011 11:29

Congrats Em!

Kommentera

Publiceras ej