Hej Hopp!

0kommentarer

Glömde faktiskt bort att blogga igår, oops! Åkte raka spåret från jobbet och plockade upp mina små hjärtan, dom vart lika glada som jag och vi kramades läänge länge ute på gården :) Sen  senare på kvällen tog jag & Berget en PW innan det var dags att krypa ner i sängen. Och idag så ringde dom från dagis och sa att Maximilian hade ögoninflammation och jag som tyckte att han var röd i ögonen både igår när jag hämta dom och imorse! Kände mig som världens sämsta eftersom jag bara trodde att han var trött eller kanske hade börjat utveckla en allergi mot pollen(?)... MEN seeeen fick jag ju höra att han hade ju faktiskt blivit hemskickad i förra veckan också med ögoninflammation och Det hade jag Ingen Aning Om. Inte hört ett knyst om det liksom!

Men men nu är det som det är. Så vi åkte ner till stan och köpte memory och lite andra spel som vi får sysselsätta oss med :)
Nu har jag precis lagt in räkningarna, så slipper man tänka på det! Och så ska jag och Max poppa popcorn och kolla på IKEA så ska han få vara med och bestämma hur han och Vincents rum ska se ut :)

Kommentera

Publiceras ej