Hej Hopp!

1kommentarer

Dåligt på bloggfronten iknow! Men det går inte (varför, varför, VARFÖR?) att blogga från mobilen och då blir det såhär.
I måndags var det en bra dag i alla fall, kom till jobbet och mina kära arbetskollegor berättade att dom saknat mig. Så gulligt! Och jag hade saknat dom också såklart :))
Och igår klev jag upp och åkte till Bålsta innan jobbet. Snälla Patricia hjälpte mig att klippa av en bra bit av håret, så nu är jag väldigt nöjd!
Idag blir det en dejt med min bästavän i stan innan vi både måste till jobbet. Men först; tvättstugan.
Saknar min prinsar också.. Inte pratat med dom sen i måndags. Men håll ut! Snart ses vi igen <3
!

1 kommentarer

Mervi

18 Apr 2012 09:14

Rekommenderar macadamia natural oil hårinpackning till ditt hår! Även schampoo och balsam samma märke! Håret blir sjukt mjukt och glansigt utan att bli fettigt! Finns på www.eleven.se

Kommentera

Publiceras ej