Lillgubben!

1kommentarer

Efter att vi hade lämnat storebror på dagis så bädda jag ner Vincent i vagnen och tog en promenad bort till Willys för att köpa blöjor och andra nödvändigheter! Träffa på min (en av dom) äldsta barndomsvänner. Jag visste att han hade en dotter för att vi träffades på en av kurserna man gick när Maximilian låg i magen och då berätta han att han skulle få en dotter, men nu hade han en son också på 2 år, galet!
Nu har lilla Picki ätit macka, bulle och druckit fruktsoppa (tur att något går ner i alla fall) och strax ska vi klä på oss och hämta M. Och ikväll SKA jag ta tag i vår klädkammare, alltså jag blir  g a l e n. Måste köpa bättre förvaring också!
Puss på! (Föressten, min nya telefon är gryyyym!;))

1 kommentarer

Sandra

10 Apr 2012 17:35

Krya på dig Vincent!

Vad är det för telefon du köpt?



Kram

Kommentera

Publiceras ej