sötnöt

1kommentarer

Idag så frågade Maximilian (R frågade mig först om det var okej!) om han fick åka med till Norrköping imorgonbitti och komma hem på fredag. Och det är väl klart att han får det! Jag och Vincent är ju ändå bara inne och klättrar på väggarna.. Har haft lite beslutsångest idag om jag ska skicka honom till dagis imorgon eller inte, han har inte haft någon feber idag. Men han är så snorig, pipig och vill helst att jag ska bära runt på honom. Så man märker ju att han inte är sig själv. Så jag får väl vara hemma med honom imorgon och på fredag också då, så kanske han blir helt frisk till helgen så vi kan hitta på något! Känns onödigt att skicka honom dit och så kanske han blir dålig igen.
Men i alla fall, tillbaka till saken! Vi satt och åt middag och så prata vi lite om vad Max trodde att dom skulle göra i Norrköping, förutom att träffa farmor osv. Och så sa han helt plötsligt; "Men mamma.. vad ska du göra då?" Jaa svarade jag, jag ska väl ta hand om Vincent och plocka lite här hemma. Då sa han: "Och på kvällen ska du dricka te och mysa, så ska jag tänka på dig från Norrköping" ALLTSÅ HUR GULLIGT ÄR INTE DET!? Min fina fina fina kille!!! Mitt hjärta värmer <3 <3 <3



1 kommentarer

Sandra

12 Apr 2012 07:47

Men vad söt han är <3

Kommentera

Publiceras ej