torsdag

0kommentarer

Idag har jag haft en grym dag på jobbet! Jobbat på bra och hade mycket intressanta och givande samtal idag, älskar er mina fina arbetskamrater, ni är fan bäst!
Sen hem, eller till dagis, ingen av kidsen var intresserade av att klä på sig... Så det vart ett projekt eftersom dom bara sprang iväg och jag tror att jag tog rekord (för våran del) med våra 30 min, jisses... Sen hem, fixa middag, hänga lite, sen kom mormor och myste lite med dom och då passa jag på att ta en lätt joggingtur. Haha fyfan vilken dålig kondis jag har fått, det är nästan pinsamt! Men det är bara att jobba upp den igen!
Älskar min nya träningstopp också. Hade en innan, som kostade mycket mer än den jag har nu, och den gilla jag bara inte.. Tyckte inte att den satt som jag ville och höll brösten på plats liksom. Men den här gilla jag! Så det blir att köpa fler nu när jag testat den :)

Kommentera

Publiceras ej