2012

0kommentarer

Mycket har hänt sen jag skrev här sist.. Jag har börjat jobba på det där nya jobbet och hunnit göra det i 3mån nu. Jag har verkligen gjort bra ifrån mig och jag trivs med mina nya arbetskamrater, dom är bäst!
Sen har jag och barnen flyttat till en lägenhet i Rosenlund. Känns jättebra och äntligen får vi vara tillsammans igen <3 så mycket som jag har gråtit, hatat och varit deprimerad så är jag lycklig igen!

Och igår kom dagen som jag väntat på sen den dagen Maximilian kom. Då sa jag att när jag fyller 25år så ska jag ge mig själv ett par bröst i födelsedagspresent. Och nu ligger jag här på Proforma Clinic. Allt har gått jättebra och jag är verkligen nöjd! Nu slipper jag dom där vadderade bh:arna och att det känns jobbigt att sätta på sig en tröja. Känns som att man har två stora tegelstenar på bröstet just nu och världens tröningsvärk. Men jag har varit duktig med bröstgympan så det känns mkt bättre än igår :)
Ligger här i samma rum med en jättetrevlig tjej som heter Therese. Vi har skämtat med varann när det har gjort som ondast för att tänka på annat och pushat varandra när man ska ta sig upp ur sängen, för det är numera ett projekt kan jag tala om för er! :p men vi klucka verkligen direkt och jag är glad att just vi fick dela rum.

Ni får ha det så bra så uppdaterar jag snart igen! Puuuss

Kommentera

Publiceras ej