Happyface!

0kommentarer

Det har verkligen lönat sig att jobba och visa framfötterna!

Idag kallade chefen in mig till sitt kontor.. Först såg han allvarlig ut, men sen sken han upp och berättade att dom är jättenöjda med mig och mitt arbete och att jag väldigt omtyckt och populär bland mina fina kollegor, aaw sötisar <3
Och med allt det ville han bara fråga om jag var intresserad av en anställning hos dom(?). Eftersom jag har en fastanställning hos Proffice och har haft det dom 5 senaste åren så kände jag inte riktigt om jag ville "ge upp" en fastanställning för en "osäker"anställning, med tanke på att jag är ensamstående med två barn. Men då mena han att jag skulle få en fastanställning hos dom också på Cepheid och då blev jag glad! :)

Jag har verkligen hoppats på att jag ska få det och jag trivs så bra där. Så nu är jag väldigt glad och det känns skönt att jag kan trygga min och pojkarnas framtid litegranna.

Och efter chefens thailandsresa så ska vi prata lön innan jag skiver på något, spännande! ;)

Kommentera

Publiceras ej