2011-07-04 <3

0kommentarer

Idag firar vi ETT ÅR. Ett år, det är helt sjukt vad tiden har gått snabbt och vad mycket som har hänt under detta år.. Både tråkiga och roliga saker, men jag är lycklig nu och det är huvudsaken :)
Jag minns det som igår..du kom där och var så fin, jag vart kär direkt! Det var verkligen kärlek vid första ögonkastet och du fanns vid min sida från första sekund, vi släppte inte varandra och det gick inte en enda dag utan att vi sågs <3
Det gick fort i vårat förhållande till varandra, efter 6 månader kändes det som att vi hade varit tillsammans i 10 år och vi båda kände lite osäkerhet och tappade gnistan där ett tag.. Men sen hitta vi tillbaka och nu är vår kärlek starkare än någonsin! 
Även om jag kan tycka att det är ganska jobbigt vissa veckor att ha ett "distans" förhållande,  vi bodde ju tillsammans i ett halvår och sen helt plötsligt så skulle jag bo någon annanstans och vi båda vart lite förvirrade..
Men det är både bra och nyttigt också, då hinner man sakna varandra och varje gång vi sen ses efter 4 dagar ifrån varann så pirrar det sådär härligt i magen och första kyssen blir magisk <3
 
Både jag & killarna älskar dig sååå så mycket! DU ÄR BÄST CHRISTOFFER!
 

Kommentera

Publiceras ej