10 juni

0kommentarer

Idag blev det en tripp till Farsta Centrum för lite lunch & shopping. Felicia hade på sig en svart långkjol igår på festen som jag bara inte kunde släppa och ni som känner mig vet, att när jag får mina cravings, så är det bara att köpa. 2 korta bas tshirts fick också följa med och en överdel till mina röda bikinitrosor! Får se om jag ska behålla kjolen eller inte.. Den minsta storleken var xxs, men den sitter löst i midjan, så jag ska se om man kan sy in den, annars får den åka tillbaka :(
Killarna har redan fått en massa nya sommarkläder, speciellt Maximilian som bara drog iväg på längden helt plötsligt! Så han har redan fått sig en helt ny uppdaterad garderob :) <3
Vi hann med glass på stan med världens bästa Sara också och jag tipsa om den blåa långklänningen som jag köpte förut, så den åkte med henne ;)
(Ser skitful ut på bilden bara för att jag inte kunde hänga upp den bättre..)








Kommentera

Publiceras ej