Måndag

0kommentarer

Idag har jag hängt lite med Sara, shoppat (kan visa sen), ätit lunch och tagit igen lite ensamtid <3 Sen var jag iväg på en hälsokontroll, perfekt syn, perfekt hörsel, Men lite lågt blodtryck.. Hon fråga om jag brukar känna mig svimfärdig och ja, det gör jag ju ganska ofta + att jag har blödit näsblod Nästan varje dag i typ 2 veckors tid. Ska börja äta järntabletter i alla fall till att börja med och sen får vi se om det är något annat som behövs göras.

När jag var färdig där åkte jag raka spåret till dagis och möttes av mina glada älsklingar! Båda två slängde sig runt min hals och skrek "MAAAAMMMMAAAAA" <3 Dom ska få gå på dagis imorgon några timmar för jag måste fixa lite saker, men sen får dom vara lediga onsdag och torsdag med mig så vi kan gosa massor! För sen på fredag sticker jag och C till Kreta en vecka :) <3

Och svaren på frågestunden får jag sätta mig och svara på imorgon eller onsdagkväll, hinner inte idag!


Mammas kille!


Kommentera

Publiceras ej