iloveyou.

2kommentarer

Nu sover båda mina små prinsar så sött. Och jag saknar min stora älskling. Jag njuter när jag bor hos honom varannan vecka när jag inte har barnen, i alla fall på kvällen, INTE på dagen.. för sent på kvällen när jag kommer från jobbet vet jag att dom ändå ligger och sover. Och då är det skönt att komma hem till någon, någon att sitta och prata med och kramas innan man sen får sova tillsammans u n d e r b a r t.

Sen så har vi båda märkt att det är många där ute som är avundsjuka (och ni sitter säkert och läser här också!), på senaste tiden. Vi båda får sms om varandra, samtal osv. Det är bara pinsamt att ni tror att ni ska kunna förstöra mellan oss :) Vi är jättekära, lyckliga och älskar varandra, och vi kommer att vara tillsammans varesig ni vill eller inte! Jag har aldrig tidigare varit med om något sånt här och inte C heller, men det gör bara våra känslor ännu starkare för varandra <3
image description
Du & jag.

2 kommentarer

Jossan mamma till terror

27 Mar 2012 07:17

Avundsjuka ögon blir aldrig mätta! Är så glad för din skull iaf!

Mervi

27 Mar 2012 22:16

Säger bara Akon - Be With You. Lyssna på den vettja.. Den gick varm i mina öron när jag och John började träffas. <3



Nu vet ni vart ni har varandra och nu är det bara att tuta och köra framåt. Du är värd all lycka i världen och det är Chris som skall vara lycklig över att få ha dig i sitt liv!



Kram!

Kommentera

Publiceras ej