måndag

0kommentarer

Har haft en supermysig helg med min stora älskling, åh vad jag är KÄR! Jag är lika kär som när han kom där på min födelsedag i somras och överasskade mig med rosor & tog mig med storm <3
Idag har det varit jobb och dagis, tillbaka till vardagen igen..urk. Längtade tills jag skulle få sluta och åka hela vägen och hämta mina små prinsar, helt sjukt vad jag saknar dom när jag är på jobbet! Sen gick vi hem, åt middag, bada, lekte lite och sen somna båda två så sött.. och nu ligger jag här och bara tittar på dom. Båda får sova med mig i stora sängen, vill ha dom nära hela tiden.
Maximilian var så söt också.. han smög fram en röd liten smarties som han hade tagit från skafferiet och så sa han "Här mamma, den ska du ha.. röd är kärlek" tror ni jag vart tårögd eller!! Min stora, fast ändå lilla fina kille <3
Klockan är bara barnet så jag ska ta ett bad, sen koka te och titta tv innan jag också ska knoppa. Klockan ringer 04:50 imorgon, jippi!

Kommentera

Publiceras ej