MAXIMILIAN

0kommentarer

Mitt hjärta går sönder när någon utav mina älsklingar är dåliga :(
Idag ringde dom från dagis och sa att Max hade fått hög feber och hade jätteont i magen o var ledsen. Han hade bajsat, men det gjorde ont ändå. R får gå och hämta och jag ringde vårdguiden, dom sa "har han feber, bajsat och har jätteont ÅK IN DIREKT". Dom åker från S-tälje mot Huddinge och jag från Älvsjö på två röda!
Sen har han fått kissa i mugg, dom tog massa prover, klämde o kände och gav lavemang. Efter lavemanget och alvedonen vart han lite piggare och hade inte lika ont. Alla proverna var bra och varken dom eller vi fattade vad som var fel. Så dom beslutade att vi skulle få åka hem och vila. Sitter febern i eller om han får jätteont måste vi åka in direkt.

Tankarna flödar och man undrar vad som kan vara för fel på ens barn?! Jag började tänka på allt det här med att sluta med blöja, börja gå på toa hela tiden osv. Han kanske känner värsta pressen med allt det och känner att han måste hålla sig när han inte har blöja på t.ex dagis, för att inte råka bajsa på sig? För just det är lite känsligt för honom och så kanske det slutar såhär. Att han får jätteont och feber, det blir psykiskt. Aja vifår se och vi lägger det där med att sluta med blöja lite åt sidan, det slutar han ju med förr eller senare ändå.

Kändes lite bättre att lämna honom nu i alla fall när man såg att han var Lite piggare.

Och nu ska jag möta upp C hemma hos honom, ta en öl och sen ska jag sova. Är helt slut efter den här dagen..

Kommentera

Publiceras ej