Min Dröm.

2kommentarer

Min dröm är att få flytta ifrån den där hålan där vi sitter fast nu. Alltså staden är väl helt okej! Man har ju alla där, dom flesta i alla fall, fast jag träffar knappt någon ändå..
Men jag vill starta om på nytt! Nu har jag ju skaffat jobb närmre stan och jag vill också flytta. Till Älvsjö, åh vad jag älskar Älvsjö! Jag vet exakt vart jag skulle vilja bo med barnen, vilket dagis dom skulle gå på, vilken lekpark vi skulle leka i, vilken skog vi skulle plocka kottar i. Och så är det bara 10min in till stan, perfekt! Här är det lungt och skönt, inget kaos som i tokstan där borta.. Jag hoppas att min dröm blir sann inom en snar framtid!

2 kommentarer

Anonym

22 Mar 2012 12:45

vad jobbar du med?

Catrin

22 Mar 2012 20:27

Håller med! Min mamma bor i Älvsjö, vid kristallparken.. As bra där på sommaren! Massa barn, pool m.m.

Kommentera

Publiceras ej