OJ!

6kommentarer

Men OJ vad statistiken flög i taket när jag tog bort lösenordskydd! Roligt! :) Och tack för alla kommentarer som rasslade in, har inte hunnit läsa alla än, men jag blir jätteglad ska ni veta!
Och svar till Anonym:
Jag la in 450cc och det passar bra till min lilla kropp, har en kupa på C-D nu ungefär, MEN det ser bra och naturligt ut! Speciellt nu när brösten börjar ta sin form också, men det kommer ju fortfarande dröja ungefär 2 månader till innan man ser det "färdiga" resultatet.. Och jag tror att det är bättre om du pratar med din kirurg, för jag vet inte hur mycket egen bröstvävnad du har och vad du har tänkt dig för reslutat. Lycka till!

image description

6 kommentarer

Anonym

20 Mar 2012 17:38

ok, tack! har en b-kupa nu, får se hur mycket jag lägger in. vad jobbar du som? vad har du för utbildning? sorry för alla frågor men ramlade in på din blogg idag och den är ju riktigt bra! lite för få inlägg kanske men det är ok ändå :)

C

20 Mar 2012 20:15

Hej!

Kul å se att du oxå bloggar... Som alla andra :) hittade din sida på någons sida... ( kommer ej ihåg vem)

Tycker du passar skit bra i dina boobs trots din lilla kropp (vad jag kan döma av bilderna). Vart gjorde du dina?

Kram C!

Emmsson

20 Mar 2012 20:41

Jag fick idag höra "ryktesvägen" att du öppnat bloggen igen för oss som inte haft lösenordet och jag tycker att det är jättekul att få ta del av framförallt pojkarnas vardag de veckor du har dem. De är så fina, Max och Vincent! Jag hoppas även att du mår bättre nu efter allt som "hände i höstas". Kramar Emma

Jossan mamma till terror

20 Mar 2012 23:01

men hörru, ska vi snacka om kroppar, har du sett dig själv i spegeln eller, ditt snyggo!!! Usch va avis jag blir men tack för dina fina ord också. Kram

Linda

21 Mar 2012 17:27

Kul att du öppnat bloggen igen :) Hoppas du mår bra!

Kram

Emelie

22 Mar 2012 10:43

Skitsnygga!! När gjorde du dom? Jag gjorde mina för ganska exakt ett år sen, och dom blir bara bättre och bättre ju längre tiden går :D När dom "lägger sig lite".



Kommentera

Publiceras ej