Tisdag

3kommentarer

Sov lite "för länge" idag, men hann i alla fall pipa iväg till gymmet en sväng och nu har jag precis ätit frukost/lunch.
Jättetrist väder idag, samma som igår.. Men det skulle tydligen bli finare resten av veckan, hoppas!
Saknar mina hjärtans också sååå sjukt mycket! Jag klarar fan inte av att vara utan dom en hel vecka, mår jättedåligt över det och försöker att göra annat så man inte tänker så mycket..men det går inte. En dag går utmärkt utan dom, men sen blir saknaden för stor. Kommer man någonsin att vänja sig?
Det är tur att jag har min Christoffer också, annars hade jag gått under jorden! Och mitt jobb och mina kollegor, guld värda alltså.
Nej nu ska jag ta ett bad innan det är dags att göra sig i ordning och åka till jobbet, ciao!

3 kommentarer

Mervi

20 Mar 2012 13:01

Bäst för Chris att han tar hand om dig och behandlar dig med respekt i fortsättningen också! Du har nog med att vara ifrån dina barn och vara ledsen och så.. <3 Kraam!

Glad!

20 Mar 2012 13:17

Äntligen är du tillbaka! Som jag saknat din blogg när du haft lösen på den wie!

Anonym

20 Mar 2012 13:47

de flesta av dina blogginlägg går inte att kommentera. tänkte fråga hur mycket du la in i brösten när du förstorade dem? vad har du för kupa nu? ska själv göra om 2 månader och vet inte om det kommer räcka med 375cc. jag är byggd ungefär som du och är 167 lång.

Kommentera

Publiceras ej