SARA

6kommentarer

Hjärtat. Varför du? Varför någon överhuvudtaget egentligen. Men nu när du var så lycklig och du har din fina familj, syster & bror med familjer, vänner som älskar dig. Giftemål snart och ett nytt hus att flytta in i, NU på fredag och sen rycks du ifrån oss alla.. Det är hjärtskärande och jag har tänk på Dig, Kalle & lilla älskade Edvin + era familjer såklart sen i söndags. Det gör ont i hjärtat och man förstår inte. Mina tårar rinner ner för mina kinder helt okontrollerat, det är bara så orättvist och hemskt!
Hela stan sörjer just nu, det är en fin och snäll tjej som har fått lämna oss som var omtyckt av många. Jag hade inte så många som stannade kvar på min sida när jag valde att gå min egen väg förra sommaren, men Du & Kalle var två av dom som gjorde det och jag var så glad över det <3

Jag tänker på dig & jag saknar dig vännen.
Och igår när det var valborg, då tändes alla brasor för dig.
Vila i frid, Sara. Du finns i mitt hjärta <3



6 kommentarer

Mervi

01 May 2012 09:28

Vad fruktansvärt! :( Vad hände? Jag beklagar sorgen.. Förstår att saknaden är enorm speciellt när så fina vänner är oerhört sällsynta! StyrkeKram

Sandra

01 May 2012 10:48

Åh jag gråter när jag läser....

Fina Sara!! <3

Annelie Basse, Jespers och Sandras mamma

01 May 2012 10:55

Hej Emelie

Så fint skrivet

Ja, inte fattar man något varför det skall bli så för en så ung och lycklig tjej. Med hela livet framför sig

Kul att du bloggar igen

Annelie

Thibia.blogg.se

Sandra

01 May 2012 17:16

Allt känns som ett dumt jävla skämt... <3

frida

01 May 2012 20:08

Jätte fint skrivet <3 Älskade älskade Sara vi saknar dig <3

Emmsson

01 May 2012 20:24

<3

Kommentera

Publiceras ej