tankar.

0kommentarer

Ni är ganska många som är här inne och läser & tittar på bilder varje dag. Vissa dagar får jag fler kommentarer än andra. Det har t.om blivit så att jag inte ens har lust att publicera alla kommentarer, för vissa är faktiskt, vad jag skulle säga, AVUNDSJUKA kommentarer. Och det är tråkigt, för jag får faktiskt väldigt många snälla och stöttande kommentarer också och jag blir jättejätteJÄTTE glad ska ni veta :)
Det är väldigt mycket som händer i mitt liv just nu och det är inget som jag tänker skriva om här, för det är mest tråkiga saker (eller hur man nu vill se på det) och därför blir det kanske mer bilder än text. Men jag känner mig lycklig & glad ändå och jag vägrar att gräva ner mig själv igen, som jag gjorde i höstas :)
Och sen, en sak till. Nu har jag fått flera kommentarer om att jag skämmer bort mina barn hela tiden, men snälla, det är inget jag skriver om här direkt? Varken när jag köper nya kläder eller saker, vilket kanske händer ofta, men Inte SÅ ofta. Men det är min ensak och varför vill man inte skämma bort sina barn lite om man kan? Som sagt, inget jag skrivit ut här, så ni måste ju finnas i min omgivning..just saying ;)
Nu ska jag krypa ner brevid mina prinsar, inatt får dom sova med mig <3

Kommentera

Publiceras ej