Tisdag

0kommentarer

Igår fick killarna stanna hemma med mig från dagis. Och vi hade en riktig mysdag (och tvättstugan) innan det var dags att lämna över till R. Hade en sån klump i magen redan kvällen innan och kunde inte sova, vill inte vara utan mina små killar! Men dom vill ju inte vara utan sin pappa heller som saknar dom järnet när dom är hos mig, så jag får sluta vara så ego..
Sen skyndade jag mig hem till min stora Älskling, saknat honom massor, fast vi sågs i helgen! :) Vi åt god mat, myste, jag tröck i mig glass... Kolla tv och myste lite till! <3 Känns så skönt att krypa upp i hans famn, man blir som nykär igen, varje vecka, härliga härliga känsla :) Snart har vi träffats i ett år, helt sjukt! Och jag är lika kär fortfarande som när han kom där till Berns, på min födelsedag med världens finaste ros och kysste mig <3


Kommentera

Publiceras ej