torsdag

0kommentarer

Först vill jag bara säga TACK för alla positiva kommentarer om inlägget "tankar" igår, ni är för gulliga :')

Idag har jag lunchat med världens bästa Sandra. Jisses vad längesen det var! Vi satt i solen och prata & tiden bara sprang iväg, måste ses snart igen <3
Sen har jag varit på dagis för dom hade "Sommar Fest" barnen fick visa allt dom gjort under terminen och lärt sig, dom hade sång & sen fikade vi :) När vi var klara där så bestämde jag att vi skulle äta på Donken, killarna blev glada ;) Så vi trosa runt på stan lite innan magarna började kurra. Jag gillar inte att äta där, men idag testa jag en av deras Wraps, smakade ganska okej. Okej för att vara från Donken kanske..
Och nu är vi hemma! Killarna fick hoppa i ett bad direkt när vi kom in, jag röjjde bort alla kläder som slitit fram under tiden och sen decka dom på två röda. Känns som att jag också ska göra det, men först, måla naglarna med mitt nya grymma nagellack! ;)

Kommentera

Publiceras ej